torsdag 9 april 2015

1 år idag!

För exakt ett år sedan, den 9 april 2014, opererades jag och plockade bort min käkdisk på vänstra sidan, eller, det som var kvar av den iallafall. Nu, ett år senare, är vänstersidan mer eller mindre okej igen, förutom vissa fantomsmärtor som blommar upp då och då är det helt okej! Dags för högra sidan att bli fixad också nu, vi har satt in vissa behandlingar i form av bettskena och smärtrehab och håller tummarna för att vi slipper plocka bort den disken också!!

Kram på er!

Då: 14 mm gapförmåga...


Nu: Ca 35 mm, vilket är mer än en fördubbling! Tillslut hoppas vi hamna på 40 mm, det är målet! (Vet att linjalen på bilden är lite skev, men det är inte lätt att ta sådana bilder nu när jag kan gapa, så man får helt enkelt räkna lite ;-))

Lite mör efter operationen var jag allt, tacka vet jag kylmask!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar